Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Καλή Χρονιά!xD

1)Ake o me!Freues neues Jahr!ή πολύ απλά Καλή Χρονιά!xD
εύχομαι τα καλύτερα για τον καινούριο χρόνο έστω και αν για μένα μπήκε λίγο περίεργα!(πυρετός!xP)
όμως σιγά δεν λέει κάτι αυτό!άλλωστε όταν κάτι το θέλεις πολύ κάποια στιγμή με κάποιο τρόπο θα το καταφέρεις/όσο και αν σου φαίνεται κουφό τώρα αυτό και δεν το πιστεύεις!

2)ziggy+ΑΕΚ+Πειραιάς+χρώματα+hip hop+graff+anime+Japan=love for EVER!

3)Βρήκα καινούριο τέλειο περιοδικό για τα κόμιξ και ότι αφορά την Τέχνη και την Πορωσή ΜΑΣ!(το "ΜΑΣ" είναι για όλους όσους έχουν την ίδια τρέλα με μένα!το ξέρω ότι είστε λίγοι αλλά είστε παντού και κάποια στιγμή θα σας βρω!) το όνομα του νέου μου έρωτα--->MOV!

4)Φυσικά το πιο τέλειο underground manga shop είναι στον Πειραιά!

5)Αχ και πάνω που λέω ότι με απογοητεύει το ελληνικό hip hop και πεθαίνει κάθε μέρα,τσουπ!βγαίνουν γαμάτα άλμπουμ και τραγούδια από τους ζωντανούς θρύλους της σκηνής μας!xD τρέλα!επίσης ανακάλυψα τον Immortal Technique που ο άνθρωπος δεν υπάρχει απλά!τα σπάει!και κατέληξα σε κάτι για το οποίο είμαι περήφανη για τον εαυτό μου.και αυτό είναι ότι ακούω hip hop τόσα χρόνια!και δεν πρόκειται να σταματήσω ποτέ ότι και αν γίνει,γιατί είναι το μόνο στηριγμά μου πάντα!όπως λένε και οι FF.C με το hip hop αντέχω!

6)Δεν είμαι και δεν θέλω να γίνω mc
μόνο να ακούω hip hop μου αρκεί!

7)Δεν τα πάω αρκετά καλά με τις σκέψεις τώρα τελευταία οπότε καλύτερα να μην σκέφτομαι και τόσο!μόνο σχέδιο και χρώματα μέχρι την εξεταστική.ωχ κάτσε αυτό δεν πήγαινε έτσι!κανονικά θα έπρεπε να πω "μόνο διάβασμα μέχρι την εξεταστική!"(έλα τώρα αφού όλοι ξέρουμε τι θα γίνει!πότε πήγαινα με βάση τη λογική σε τέτοια θέματα?ΠΟΤΕ!οπότε...xP)

8)Oh written in the stars
A million miles away
A message to the main
Ooooh
Seasons come and go
But I will never change
And I’m on my way!

9)Όνειρα!απ'τη μια οι εφιάλτες μου,που έχουν υποχωρήσει κάπως γιατί σε αντίθεση με άλλους δεν φοβάμαι να αντιμετωπίσω τους φόβους μου...και απ'την άλλη τα άλλα όνειρα!αυτά που έχω σκοπό να πετύχω στο μέλλον,αυτά που μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω,αυτά που με πορώνουν και αυτά που όσο και να φαίνονται απραγματοποίητα αξίζουν να τα παλέψω και όπου πάει!και χαίρομαι που τουλάχιστον αποφάσισα τι θέλω να κάνω στην ζωή μου που βρήκα τον κανονικό μου στόχο!χαίρομαι που σε λίγα χρόνια θα φύγω απο αυτή τη χώρα και θα κάνω μακριά μια καινούρια αρχή!μακάρι να μπορούσα να φύγω και τώρα γιατί δεν υπάρχει και κάτι να με κρατάει εδώ αλλά τι να κάνουμε ξεκίνησα κάτι και πρέπει να το τελειώσω,ελπίζοντας πως δεν θα τελειώσω και γω μαζί του...όμως αφού το έβαλα στόχο να πάω εκεί και να ασχοληθώ με κάτι που με ακολουθεί από τότε που έμαθα να πιάνω το μολύβι(μη ρωτήσεις με ποιο χέρι,οι απόψεις διίστανται!xP)τότε δεν νομίζω να σταματήσω αυτά τα χρόνια!άσε που όσο μαθαίνω τη γλώσσα τόσο πιο πολύ τρελένομαι!και όπως λέει και ο dask:''έχω πάντα ένα παραπάνω στόχο να πετύχω/απ'το μυαλό στο στυλό/και απ'το προσχέδιο στον τοίχο!"

10)"και άμα δεν γουστάρεις το σχολείο σου/ζωγράφισε τα όνειρα σου πίσω απ'το βιβλίο σου" "πιτσιρίκο πιτσιρίκα μη λυγίσεις/και να σου πούνε τι να κάνεις μην αφήσεις/αν έχεις όνειρα γι'αυτά να πολεμήσεις/οφείλεις να αποκτήσεις ό,τι θέλεις να αποκτήσεις!"--->(ΒΟΡ.ΑΣ)

11)και τρία τραγουδάκια που τα ακούω συνέχεια τώρα τελευταία και δεν είναι τυχαίο αυτό!xD





5 σχόλια:

cho2499 είπε...

Βόρεια Αστέρια; Βιβα Σαλόνικααα :D Αυτό το ποστ ήταν ενα χαρουμενο ποστ. Πολύ μάρεσε. Χαιρομαι για όλα τα πωρωτικά που ανακάλυψες!

Ἅ λ ς είπε...

οοοο... κοριτσι.. μπραβο σου.. φτου μη σε ματιασουμε.. βεβαια μου φαινεται οτι δεν εγραψες κ ολες τις σκεψεις σου σωστα;; σαν κατι να... λειπει... ιδεα μου ισως..! φιλια

φλόγα είπε...

cho:ta voreia asteria einai oi monoi p a3izoun apo salonika,dld sthn ousia einai oi monoi p sthrizoun th hip hop skhnh ths 8ess!k fisika einai korifaioi!xD to xaroumeno post etsi g allagh!xP

φλόγα είπε...

als:eee ti ennoeis?

Ἅ λ ς είπε...

τιποτα...ιδεα μυ!!

Δημοσίευση σχολίου