Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Μες το κεφάλι μου σκάνε πυροτεχνήματα
δεν θέλω για άλλο ένα couple να ψάχνω θύματα
πρέπει κάπου εδώ να βρω την ηρεμία μου
και ας χρειαστεί να πάω κόντρα στην ιδιοσυγκρασία μου
τα μάτια που βλέπω εδώ τριγύρω με μπερδεύουν
γιατί φαίνεται πως ξέρουν τι γυρεύουν
ενώ ακόμα εγώ δεν ξέρω τον σταθμό μου τον επόμενο
από παλιά και τώρα και για πάντα σε πόλεμο
στα πίτουρα πρώτος πάντα τρέχω ν'ανακατευτώ
στα δύσκολα ποτέ δεν έχω τρέξει να κρυφτώ
και στα πιο δύσκολα ακόμα σκάω πάντα με χαμόγελο
νοσταλγικό και λιμανίσιο σπαστικό και ανώφελο
μπορεί ποτέ μας να μην κάναμε χωριό
αλλά ξέρεις τι είναι και το ξέρω και γω
δεν με έχεις ανάγκη
δεν σε έχω ανάγκη
όμως καλύτερα να μην μας πάρει η ανάγκη φαλάγγι
στη δύσκολη μπορεί να τακιμιάσεις με το διάολο
και είναι κάτι παρεμφερές και λίγο πιο άβολο
γιατί δεν γουστάρω να μαι φίλος με κανέναν σας
μα είμαι εδώ και αν χρειαστεί θα πεθάνω για τον καθένα σας

Δεν χρειάζομαι φίλους,τι να τους κάνω?
έτσι και αλλιώς τα λόγια πάντα περισσεύουν
μια ιδέα μου αρκεί γι'αυτή μπορώ να πεθάνω
όσοι είναι δίπλα μου ξέρουν τι γυρεύουν

Κοίτα το φίλο σου και πες εσύ ποιος είσαι
άνοιξε το κόρφο σου άμα θες και μέσα φτύσε
γιατί κάθε θεός κρίνεται απ'τις εντολές του
και ο καθένας μας κρίνεται απ'τις επιλογές του
τώρα μιλώ σε σένα και αφού ξέρεις κάτι λίγα
ξέρεις τι λένε γι'αυτόν που έχει τη μύγα
είμαστε αδέρφια,φίλοι,παλλικάρια και παρόντες
άλλοι ήρθανε μάγκες και έφυγαν προδότες
και όσοι μείναμε κοιτάζουμε την πίσω πλευρά
τι και αν τα πράγματα όλα είναι ορθάνοιχτα μπροστά
ασχολούμαστε με λόγια και με σάλια και καμώματα
τριγύρω πεθαίνουν και εμείς σαν ξένα σώματα
ενώ θα πρεπε να βλέπουμε τι κάνει ο εχθρός
και να κοιτάμε πως θα γίνουμε στρατός
πως θα οπλίσουμε τα σκοτάδια που ναι μέσα μας
πως θα φιλιώσουμε το μίσος και τη μπέσα μας
οι καιροί που έρχονται θα μας στριμώξουν καλά
όσοι ξέρουν θα χρειαστεί να βγουν μπροστά
για να αντέξουν το κακό θα πρέπει να ναι σκύλοι
θα χρειαστούν πολεμιστές,όχι φίλοι...

Poetic feat.Totem-Όταν υπάρχει λόγος

ps Αυτό είναι το low bap μου!...

4 σχόλια:

Ἅ λ ς είπε...

κατσε, δικο σου ειναι αυτο??

δεν μπορω να βρω την απόλυτη διαφορά από τα άλλα που γραφεις, αλλά μ' αρέσει καλυτερα!!:D

σκιζεις!!!!!!!!!!!!!

σημ: παω να γραψω :/

φλόγα είπε...

oxi re dn einai diko m!afou exw grapsei apo katw ta onomata!ta dika mou ta grafw sto allo!xP wx ante kalh epitixia!xD(egw diavazw logotexnia-filosofia me kati orous n travas ta Haare sou!xP)

Ἅ λ ς είπε...

φτουυυ... καλα ..

βρες μου τη διαφορα αναμεσα σε αυτο το hip-hop το ραπ και το ..αααχ αλλο ενα ηταν ρε να παρει.. ξεχασα!

ασε ασε κ γω διαβασμα παλιιι.. καλη τυχηηηη

φλόγα είπε...

thnx!low bap einai to trito...mlkies sthn ousia dn iparxoun diafores...apla xwristike to hip hop sta 2...osoi akolou8hsan tous ffc einai hip hop kai osoi tous active member low bap...k to rap einai 3eno...dld o oros anaferetai kiriws se 3enous mcs...alla rap 8ewrountai k ta vocals otan exoun rimes...dld sthn ousia oloi rap kanoun...

Δημοσίευση σχολίου