Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

θα φύγω?

χαχ..θα φύγω ή θα μείνω?μπερδεμένες σκέψεις...όπως και γω...μπερδεμένη κατάσταση η φύση μου...γουστάρω άντρες ή γυναίκες?δεν θα αποφασίσω ποτέ...και έχω εσένα να μου λες ότι θα σε παρατήσω για έναν άντρα...και οι άντρες το μόνο που θέλουν είναι το πήδημα..και γω αυτό θέλω τις περισσότερες φορές...σε λίγες μέρες κλείνω ένα χρόνο που είμαι με γυναίκα...αγάπησα πολύ τους άντρες αλήθεια...ήμουν ένα χρόνο με έναν άντρα πολύ μεγαλυτερό μου...και όμως ένιωθα πως είμαι με κάποιον στην ηλικία μου..με ένιωθε ήταν δίπλα μου...από την πρώτη γυμνασίου ήμουν ερωτευμένη με έναν άλλο άντρα...χαχ όχι άντρα ακόμη παιδί μάλλον..γιατί στα 12 που είμασταν τότε δεν θεωρείται κάποιος άντρας...μαζί μεγαλώσαμε...κολλητοί φίλοι..τον αγάπησα πάρα πολύ έμαθα πολλά πράγματα μαζί του και ας μείναμε για πάντα φίλοι..μέχρι που γίναμε εχθροί...και γω έλιωσα... 5 χρόνια είναι αυτά..πίστευα ότι είναι ο άντρας της ζωής μου γελοιότητες....χαχ ακόμα ίσως κάπου βαθιά μέσα μου πιστεύω ότι ίσως κάπου κάπως κάποτε θα ξανασυναντηθούμε...δεν ξέρω μπορεί να λέω και μλκιες...τι τα ξεθαύω τώρα...μλκζομαι...ζαλίζω και όσους κάθονται και με διαβάζουν και περιμένουν τίποτα σημαντικό...ούτως ή άλλως χεστήκατε για μένα μια ιστοσελίδα είμαι κάπου στο νετ...σόρρυ που τα λέω ωμά αλλά έστω εδώ δεν γουστάρω ευγένειες...βαρέθηκα να προσπαθώ να είμαι σοβαρή να κρατάω τους τύπους...δυο χρόνια σχεδόν πάνε που έχω καταλάβει ότι γουστάρω και γυναίκες...και πέρασαν αρκετές από πάνω μου και άντρες..αν με ρωτήσεις δεν ξέρω τι διαλέγω...δεν θα ξέρω ποτέ μάλλον...τουλάχιστον εδώ μπορώ να το παραδεχτώ...έφαγα στη μάπα το γκάζι και τη γκέι κουλτούρα..τα βαρέθηκα όλα τα σιχάθηκα πια..ξέρω κάθε γωνιά απτο γκάζι κάθε απίθανο στενό...έχω πηδηχτεί έχω λιώσει στο ποτό έχω κοιμηθεί στα πεζούλια της πλατείας...έχω ζήσει πολλά εκεί...αλλά πια δεν μου πάει...όχι γιατί έγινα στρέιτ ξαφνικά...όχι...απλά βαρέθηκα...θέλω να ζήσω μια άλλη ζωή δεν ξέρω τι είδους...είμαι ένα χρόνο μαζί της και την αγαπάω...όσο μπορεί να αγαπήσει κάποιος κάποιον..έχουμε περάσει και αρκετά μαζί..αλλά πιέζομαι...δεν ξέρω πόσο θα αντέξω ακόμα..ξεκίνησα για να ξεχάσω...πόσες μλκιες κάνω όταν θέλω να ξεχάσω..και όμως αυτό δεν το μετανιώνω...γιατί την αγάπησα έμαθα πράγματα κοντά της...περνάω ζόρια τελευταία...δεν με πιστεύει και έχει δίκιο..έχω κάνει πολλές μλκιες...για ένα πήδημα ξεκίνησε όπως όλα τα υπόλοιπα...είχε και γκόμενα οπότε θα ξεκαθάριζε εύκολα το πράγμα..θα γινόταν και μετά πάλι φιλαράκια...αλλά δεν το έβλεπε έτσι..λέει είδε σε μένα κάτι που δεν το βλέπε στους άλλους και ήθελε να μείνει μαζί μου..και έμεινε..και έμεινα..άλλα πάντα δεν ήξερα για πόσο..δεν ήξερα ότι θα κρατήσει τόσο...δεν ξέρω τι θέλω πια..δεν γουστάρω να πληγώνω τους άλλους...αν και το έχω κάνει άπειρες φορές...και σε άτομα που δεν έφταιγαν..είδες πόσο καριόλα είμαι?τσακίζω αυτούς που δεν φταίνε και αυτοί που με διέλυσαν ζουν μια χαρά τις ζωούλες τους..δεν ξέρω γιατί το κάνω όχι επίτηδες πάντως...γιαυτό καλύτερα να μένουν μακριά μου όλοι..κάποια μέρα βέβαια όλοι θα πάρουν αυτό που τους αξίζει να το θυμάστε...μακάρι εκείνη τη μέρα να έχω ακόμα αυτό το μπλογκ και να τα γράψω όλα..μου είπες ότι καταβάθος είμαι μαλάκας και δεν θα μπορέσω ποτέ να πάρω εκδίκηση...ότι δεν αντέχω να κάνω κακό..και ίσως ισχύει γιατί κάνω κακό από μαλακία ή άθελα μου...τέσπα άκυρο θεματάκι αυτό που έπιασα τώρα αλλά όταν γράφω ξεχνιέμαι τελείως...ανοίγουν διάφορα μέσα μου και λέω ότι να ναι..τέσπα όπως είπα και πριν δεν ξέρω τι θέλω να κάνω..μαζί σου και γενικά...το μόνο σίγουρο είναι ότι θέλω να διορθώσω τα λάθη μου..γιατί έχω κάνει πολλά λάθη...και θα το κάνω..αλήθεια...τέσπα αρκετά για σήμερα...

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έλα μην σε πιάνουν απαισιοδοξίες!!Κολλάς και μένα!!Λίγο θέλεις νομίζω;;ΧΑΧΑ!!Είμαι που είμαι εκ φύσεως μες στη μαυρίλα!!ΧΑΧΑΧΑ!!!Και μη ζητάς συγγνώμη για την απουσία ευγένειας!!Μερικές φορές είναι καλύτερο γιατί οι πολλές ευγένειες χαλάνε τον άνθρωπο,τον κάνουν υποκριτή!!Να σου ότι όλα θα στρώσουν;;Δεν ξέρω!!Για να στο πω πρέπει πρώτα να το πιστεψω και για μένα!!Αλλά θα στο πω,όλα θα γίνουν!!Ξέρεις όταν είμαι σε φάση μπερδεμένη τι να κάνω στη ζωή μου είτε κοιμάμαι είτε καίγομαι στο κομπιουτερ είτε θέλω απλά να πάρω τους δρόμους και όπου με βγάλουν είτε να κάνω κάτι να εκτονωθώ!!Μετά είμαι εντελώς ήρεμος και δεν με απασχολεί!!Θυμάμαι αμέσως ότι ότι κυνηγάς πολύ φεύγει και πιο μακριά!!Άρα μάταιο να το σκέφτομαι,επομένως απλά συνεχίζω να ζω και ότι κάτσει!!Άρα χαλαρααα!!


Χαιρετώωωωωω!!


ΥΓ:Τι θα κάνω με σενα,τι;;ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!Το βρήκα!!Θα σε βάλω τιμωρία και δεν θα φας γλυκό το μεσημέρι!!Κακό παιδί!!Εεεε άσε το γλυκό από το βάζο και τη σοκολάτα από το ψυγείο!!


ΣΕ ΒΛΕΠΩΩ!!

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ2:Ξέχασα να σου πω!!

ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ,ΕΔΩΩΩΩΩΩΩ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!!!ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΗΚΑΜΕ ΜΙΚΡΗΗΗΗΗ;;;;

ΑΝΤΕ ΜΗΝ ΜΕ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ,ΣΕ ΒΡΩ,ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΕ ΒΡΩ(ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΡΥΦΤΕΙ ΕΜΕΝΑ) ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΜΑΥΡΟ ΦΙΔΙ,ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟΣ,ΣΑΥΡΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΆΛΛΟ ΕΡΠΕΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΕΦΑΓΕ!!!!

ΚΑΠΙΤΟ;;;;

χαχαχαχα!!

φλόγα είπε...

ax a re nikolakh...dn se peirazei n s lew etsi e?apla m vgainei..re c koita n deis k gw prospa8w n mhn skeftomai alla dn m vgainei k gw 8elw n parw tous dromous wres wres alla dn borw...padws ela 3ekolla einai mlkia n vouliazeis k c o aisiodo3os ths pareas...padws g n downiazeis k c paei alla 3an oi kairoi...da3i o ka8enas exei ta provlhmata tou alla prepei ondws n arazoume lg n eimaste pio xalara..apla me epiase k m pianei ka8e mera vsk ka8e nuxta to prwi p 3upnaw eimai tzet eidika otan exei sunnefia...xDD a k n s pw ennoeitai oti edw 8a meinw..xaxax paizei n sas sterhsw thn eukairia sto downiasma?xaxaxaxa xDDDDD

Ανώνυμος είπε...

Κάνε δουλεια σου!!ΧΑΧΑ!!!!Χαλαρααααααα και όλα θα γίνουν!!ΧΑΧΑ!!Και δεν είναι τίποτα,είμαι απαισιοδοξος εκ φύσεως(γκρινιάρη και μαυρόψυχο με λέει μια κοπέλα που μεταξύ μας έχει δίκιο)αλλά η τρέλα είναι το κατάλληλο εισητήριο για την ξεγνοιασια!!ΧΑΧΑ!!
Οι καιροί πάντα αλλάζουν!!Τα πάντα ρει έλεγε ο Ηράκλειτος!!

Λογική η τελευταία σκέψη.Εγκρίνεται πάρα τη λογικότητα της!!

Καλό διάβασμα!!

ΥΓ:Σε βλέπωωω!!Μπουαχαχαχα!!Ας πούμε τώρα είσαι στον υπολογιστή και μου απαντάς!!Μη ρωτάς πως το κάνω!!Μαγικοοοο!!Μπρρρρ!!ΧΑΧΑ!!

φλόγα είπε...

oxi magiko satanikoooooooo...xaxaxax...vre kamari m se h3era g ton super duper aisiodo3o ths pareas...snouf gkremisthke o kosmos m...xaxaxax

Ανώνυμος είπε...

Πριν πόσο καιρό;;;ΧΑΧΑΧΑ!!Ούτε που θυμάμαι!!Μ' αρέσει να γκρεμ΄ζω τους κόσμους των άλλων ειδικά του γυναικείου φύλου!!ΧΑΧΑ!!Μην το πάρεις προσωπικα!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

Its magic my dear!!ΧΑΧΑ!!

ΥΓ:Μια χάρουυυυυλααααα!!Μου θυμίζεις λίιιιιγο το όνομα σου;;;ΧΑΧΑ!!Δεν είμαι ο άνθρωπος που θυμάται ονόματα!!Έκανα σχεδόν δύο χρόνια να μάθω τους συμμαθητές μου καλά!!ΧΑΧΑ!!

φλόγα είπε...

xaxaxaxa se ktlvnwwww..xDD elena m lene k epishs ziggy..xP

Ανώνυμος είπε...

Με καταλαβαίνεις;;Αμαν πάει το οικοδομημα μου!!!Το ζήτημα είναι να μην με καταλαβαίνουν και να με ακολουθούν!!!Πα πα πα!!Τα αρχαία και τα λατινικά φταίνε για όλα!!Κακό που με βρήκε!!ΧΑΧΑ!!!

Εντάξει μικρή!!!ΧΑΧΑΧΑ!!

φλόγα είπε...

xaxax k gw dn 8elw n m ktlvnoun allaaaaa...xaxaxa
n s pw paizei fb h msn kati?

Ανώνυμος είπε...

Θα σας συντρίψω!!ΧΑΧΑ!!Μπουαχαχαχαχαχαχαααα!!!ΧΑΧΑ!!

Fb ούτε αν είχα την τύχη της Μικρής Αννούλας(τον θέλω τον τύπο που το έφτιαξε να βράζει σε μια μεγάλη κατσαρόλα)!!Όσο για μσν με πιέζουν να κάνω και με βλέπω να κάνω,αλλά μετά την εξεταστική!!ΧΑΧΑ!!

φλόγα είπε...

xaxaxax nai re paidi m dn lew alla dn s exei bei to mikrovio tou caht pote?:P

Ανώνυμος είπε...

Παιρνω ισχυρα αντιβιοτικά!!Ελπίζω να μην μεταλλαχθούν τα μικρόβια!!ΧΑΧΑ!!

φλόγα είπε...

chat*

η_Λεύκη_η_Φλου... είπε...

Όμορφο & αληθινο κειμενο.

Μάλλον είναι στη φυση κάποιων ανθρωπων να πληγωνουν αυτους που τους λατρευουν και να θεοποιουν αυτους που τους φτυνουν. Έτσι είμαι κι εγω. Πλήγωσα τον ανθρωπο που ακομα με λατρευει και έδωσα σημασια σε καποιον που απλα με "πηγαινε". Και ξερεις ποιο ειναι το πιο τραγικο; Ακομα κι αν γυριζα τον χρονο πισω, παλι ετσι θα αντιδρουσα.

Δημοσίευση σχολίου