Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

4 μήνες!

το λατρεύω το μωράκι μου!πριν 4 μέρες κλείσαμε 4 μήνες μαζί και πραγματικά όσο περνάει ο καιρός νιώθω όλο και πιο κολλημένη μαζί της...περνάμε και σούπερ και μου λείπει συνέχεια παρόλο που είμαστε σχεδόν κάθε μέρα μαζί...πάντως για να μην νομίζεις ότι ήταν τόσο εύκολο έχουμε περάσει πολλά μαζί,πολλές γκαντεμιές,εξαρτήσεις από ανθρώπους και ουσίες αλλά μέχρι στιγμής τα έχουμε καταφέρει και ελπίζω αυτό να συνεχιστεί και στο μέλλον...από τότε που γνωριστήκαμε έχουν γίνει πάααααρα πολλά σκηνικά,έχουμε μπλέξει σε πολλές καταστάσεις αλλά έχουμε ζήσει και πολύ όμορφες στιγμές,έχουμε λιώσει στο γέλιο,έχουμε κάνει πολλές καφρίλες...βασικά νομίζω ότι έχω σκαλώσει πολύ άγρια μαζί της σε βαθμό που πλέον μπορώ να πω ότι την αγαπάω πραγματικά πολύ...δηλαδή δεν μπορώ να σκεφτώ τη ζωή μου χωρίς αυτή και μάλλον το ίδιο ισχύει και για εκείνη και για πρώτη φορά νιώθω τόσο γεμάτη με έναν άνθρωπο...και όλοι μας λένε πόσο ταιριάζουμε...άσε που είμαστε και αχτύπητο δίδυμο στις καφρίλες και γενικά στην πλάκα...ντάξει φαγωνόμαστε ώρες ώρες αλλά τη λατρεύυυυωωωω...χτες με ρώτησε ο Μ. αν θα την παντρευόμουν και το έχω σκεφτεί πολλές φορές και μόνη μου αυτό και πίστευω πως ίσως και να την παντρευόμουν όντως αν αυτό ήταν ευφικτό στη φάση που είμαστε...πάντως θα πήγαινα άνετα να ζήσω μαζί της...xDD

το song αφιερωμένο στο αντράκι μου!



Is it the way that you talk
That's causing me to freak
Is it the way that you laugh
That's making my heart beat
Is it the way that you kiss
It's gotta be the way that you taste

You're such a gorgeous nightmare
Old habits never seem to go away
You make me feel brand new, Yeah
We resurrect, It's like I've come back to life

I feel so alive, I feel so alive!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου