Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Queer...

ρε φίλε δεν ξέρω τι θέλω...και δεν την παλεύω καθόλου τελευταία...κάνω ότι να ναι...φαντασιώνομαι και ότι να ναι...και οι περισσότερες φαντασιώσεις μου έχουν γίνει πραγματικότητα...και έχω περάσει υπέροχα...και αυτές που δεν έχουν πραγματοποιηθεί ακόμα έχουν προοπτικές να γίνουν πραγματικότητα τις επόμενες μέρες...όμως ρε συ δεν την παλεύω...όχι απλά δεν μπορώ να ερωτευτώ δεν μπορώ να αποφασίσω και με ποιο από τα δύο φύλα να μείνω σε μια σχέση...ναι καλά το μάντεψες και δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ...να το φωνάξω θέλω...μου αρέσουν και αγόρια και κορίτσια...το ίδιο...δεν μπορώ να ξεχωρίσω τι μου αρέσει περισσότερο...και όσο περισσότερο κάνω παρέα με άτομα σαν και μένα τόσο περισσότερο ελευθέρη και σίγουρη για τον εαυτό μου νιώθω...και πλεον δεν ντρέπομαι για τίποτα...και δεν με νοιαζει τι θα πουν οι άλλοι...είμαι αυτή που είμαι και σε όποιον αρέσω...όσοι το ξέρουν με έχουν αποδεχτεί απόλυτα και δεν έχουν κανένα πρόβλημα...ντάξει μόνο στη μάνα μου δεν το χω πει...και αν το πω είμαι σίγουρη ότι θα πάθει τίποτα,ότι θα νιώσει ενοχές ότι κάτι δεν έκανε σωστά και βγήκα έτσι...πίκρα αυτό...μακάρι να το θεωρούσε φυσιολογικό...γιατί εγώ δεν νιώθω κάτι το αφύσικο σε όλο αυτό...από τότε που το παραδέχτηκα όχι μόνο ηρέμησα αλλά ένιωσα και πολύ πιο χαρούμενη από πριν...άλλωστε όσοι str8 με ήξεραν από πριν το καταλάβω και μετά τους είπα ότι είμαι bi,παραδέχονται ότι δεν άλλαξε τίποτα στη σχέση μας και ότι παρέμεινα σε πολλά πράγματα όπως ήμουν πριν!οπότε σιγά,τι το τρομακτικό έχω?δεν δαγκώνω ούτε την πέφτω σε όποια βρω μπροστά μου αν αυτό είναι που φοβάστε κορύφαιες str8 γκομενάρες!και να σου πω και την αλήθεια με τις str8 ξενερώνω τρελά!προτιμώ να πάω με άντρα παρά με str8!xP το θέμα είναι ότι τώρα τελευταία θέλω ταυτόχρονα 4-5 άτομα...και το ξέρω ότι αυτό είναι πολύ ανώριμο αλλά δεν μπορώ να ξεχωρίσω...και όλοι τους θέλουν αν όχι σχέση τουλάχιστον αποκλειστικότητα...και δεν ξέρω τι να κάνω...βασικά θέλω να βρω το άλλο μου μισό αλλά το θεωρώ μάλλον αδύνατο αυτό πλέον...μάλλον θα είναι δύο μισά...δεν μπορώ να είμαι μόνο με άντρα ή μόνο με γυναίκα...και αυτό μάλλον θα με στοιχειώνει για πάντα...ποτέ δεν θα μπορώ να είμαι μόνο με έναν γιατί θα μου λείπει ο άλλος...πάντα σε δίλλημα μάλλον...τέσπα δεν ξέρω θα δείξει...ίσως κάποτε να καταλήξω σε ένα άτομο...πάντως έχω να πω ότι το colour youth μας τα σπάει,όπως και όλα τα παιδιά που γνώρισα εκεί!
Και κάτι τελευταίο προς όλους τους κνίτες ψευτοεπανάστατες:ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ δεν είναι οι μαλακοκαταλήψεις που κάνετε χωρίς λόγο,ενώ την ίδια ώρα βρίζετε τους gay!ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ είναι να αποδέχεσαι τον εαυτό σου και τους άλλους όπως είναι και να ζεις αξιοπρεπής και ελευθέρος χωρίς να φοβάσαι τίποτα!άνθρωποι είμαστε και μεις σαν όλους εσάς τους str8 μόνο που έχουμε διαφορετικές προτιμήσεις στο κρεβάτι!απλά αποδεχτείτε το!άλλωστε όπως λέει και μια φίλη μου:"Χωρίς εμάς ένας αποκλειστικά str8 κόσμος θα ήταν βαρετός!"

αυτό είναι και το βιντεάκι των παιδιών για την λογοκρισία που υπέστησαν δύο βιντεοκλίπ γνωστών τραγουδιών επειδή περιείχαν σκηνές με gay φιλιά απο δύο "φοβερά νεανικά ελληνικά" κανάλια!ελπίζω στο επόμενο βίντεο που θα φτιάξουν τα παιδιά να λέω και γω καμιά ατάκα!xD

3 σχόλια:

cho2499 είπε...

Nai nai nai NAI NAI!! Σε θαυμάζω άπειρα γι αυτο το ποστ =] =]

Ἅ λ ς είπε...

ωχχχ ρε μη μου την πεσεις???Χαχαχαχ
καλα καλα κανε ο,τι θες χεστηκαμε και ολας αιιιι....

εεεμ.. το ξερεις οτι το βοντεοκλιπ του χατζηγιαννη
"αναποδα" εχεις λεσβ ετσι? οχι???να μαθεις ρε παλιοbi να λες ξενερωτους εμας τους str8... με νευριασες.... :D

βλαχακι (το) είπε...

Μα, οι περισσότεροι κνίτες διακατέχονται από
το σύνδρομο της ιεράς τετράδας και δη:
κόμμα, πατρίς, θρησκεία, οικογένεια.

Δημοσίευση σχολίου